Πέμπτη, 14 Απριλίου 2011

Για τις μεταθέσεις ΔΕ 2011


Κοινοτοπίες #7
Του Πάνου Ντούλα
Κάλυμνος 14-04-2011



Σχετικά με το σημερινό κείμενο του Υπουργείου Παιδείας : «Κενά και πλεονάσματα εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2011-2012»


Εύλογα ερωτήματα προκύπτουν από το
σημερινό κείμενο του Υπουργείου Παιδείας με ΑΠ 45686/Δ2 με το οποίο καλεί τα κατά τόπους ΠΥΣΔΕ να αποστείλουν τα κενά και τα πλεονάσματα εκπαιδευτικών στο Υπουργείο προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία των μεταθέσεων ΔΕ 2011.

1)     Γιατί καθυστέρησε τόσο το σχετικό έγγραφο; Μήπως «όποιος δε θέλει να ζυμώσει, δέκα μέρες κοσκινίζει»; Πέρσι, δεν είχε γίνει η εκτίμηση το Φλεβάρη; Γιατί το έγγραφο βγαίνει μία μέρα πριν κλείσουν τα σχολεία για διακοπές;;

2)     Το έγγραφο έχει ημερομηνία 14/04/2011(δηλ σήμερα) και ζητά τη συμπλήρωση και αποστολή των στοιχείων μέχρι 15/04/2011(δηλ αύριο). Πότε θα προλάβουν τα ΠΥΣΔΕ να συνεδριάσουν, να εκτιμήσουν τα κενά, να συμπληρώσουν τους πίνακες και να τους αποστείλουν στο Υπουργείο;

3)      Ποια δυνατότητα έχει το ΠΥΣΔΕ κι ιδιαίτερα οι αιρετοί του κλάδου, ιδίως την τελευταία ημέρα λειτουργίας των σχολείων, να πραγματοποιήσουν έστω δειγματοληπτικούς ελέγχους, ώστε να αποσοβηθούν τυχόν αυθαιρεσίες, λάθη, απόκρυψη κενών, κτλ;

4)     Μήπως, λόγω της πρωτοφανούς βιασύνης, στη στήλη «Εκτίμηση ΠΥΣΔΕ ελλείμματα/πλεονάσματα» η συμπλήρωση γίνει αποκλειστικά από το Διευθυντή Εκπαίδευσης;

5)     Γιατί υπάρχει άλλη στήλη για την «εκτίμηση ΠΥΣΔΕ» και άλλη για την «εκτίμηση Περιφερειακού Διευθυντή»;

6)     Στο σημείο 4 της εγκυκλίου αναφέρεται ότι η εκτίμηση του ΠΥΣΔΕ θα γίνει «…λαμβάνοντας υπόψη ……τη δυνατότητα ανάθεσης υπερωριών μέχρι 10 ωρών…». Τι εννοεί με αυτό;

7)     Μήπως όλη αυτή η μεθόδευση δε δείχνει μόνο μια προχειρότητα σε βάρος τόσων εκπαιδευτικών αλλά υποκρύπτει και άλλες σκοπιμότητες; Άλλωστε, και πέρσι δεν είδαμε δείγματα γραφής ως προς τον περιορισμό της κινητικότητας των εκπαιδευτικών;

8)      Οι αιρετοί του κλάδου σε κάθε επίπεδο(ιδίως στα ΠΥΣΔΕ αλλά και στο ΚΥΣΔΕ), οι ΕΛΜΕ και η ΟΛΜΕ πρέπει να επιληφθούν άμεσα του ζητήματος που επηρεάζει δεκάδες χιλιάδες συναδέλφους (αυτούς που ζητούν μετάθεση, τους υπεράριθμους, τους υπεράριθμους λόγω συγχωνεύσεων, τους εκπαιδευτικούς σε διάθεση ΠΥΣΔΕ, τους διατεθέντες στην α’βάθμια) και να προβούν στις ανάλογες κινήσεις: διαμαρτυρίες, καταγγελίες και κάθε άλλη παρέμβαση.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου