2014_02_03 Εκπαιδευτική Ενημέρωση
1) ΑΡΓΙΕΣ- να "εντατικοποιήσει" συνολικά το σχολείο και τις λειτουργίες του.
- να αλλάξει την ατζέντα σε σχέση με τις αναδιαρθρώσεις στο σχολείο που θέλει να περάσει (απολύσεις, ωράριο, οργανικές, αξιολόγηση, κτλ).
http://bit.ly/1bTNipV
Θα ενεργοποιήσει την περσινή εγκύκλιο για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις;;; Θα πάει σε απολύσεις μες στο καλοκαίρι όπως πέρσι;;; Κοιτάξτε, πάντως, εδώ το χαρακτηριστικό απόσπασμα:
".........Με την απόφαση ανακατανομής προσδιορίζονται κατά κλάδο και κατά κατηγορία οι τυχόν πλεονάζουσες οργανικές θέσεις προσωπικού. ....." .
3) ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
- α) Η Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων προγραμματίζει το Φεβρουάριο 2014, να πραγματοποιήσει σεμινάριο με θέμα «Η Μάσκα στην Τέχνη» με ελεύθερη συμμετοχή. Λεπτομέρειες εδώ:
http://bit.ly/1fnNsIC
- α) Η Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων προγραμματίζει το Φεβρουάριο 2014, να πραγματοποιήσει σεμινάριο με θέμα «Η Μάσκα στην Τέχνη» με ελεύθερη συμμετοχή. Λεπτομέρειες εδώ:
http://bit.ly/1fnNsIC
- β) Goethe "Φάουστ...εγώ μέσα στον κόσμο που ζω"
2014, 3η χρονιά εφηβικό θέατρο
Από 8/2/2014. Κάθε Σάββατο 4μμ στο Θέατρο Νέου Κόσμου
Η
παράσταση παίζεται τις καθημερινές σε σχολεία της Δευτεροβάθμιας
Εκπαίδευσης, σε αυλές σχολείων και άλλων κοινοφελών οργανισμών, σε
ανοιχτούς χώρους και θέατρα και συνοδεύεται από θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα για τους θεατές.
Επίσης, παρέχεται στους εκπαιδευτικούς ειδικά διαμορφωμένο υλικό
εργασίας για το σχολείο, με θέματα που σχετίζονται με την παράσταση.
http://bit.ly/1gFBrUd
http://bit.ly/1gFBrUd
4) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΟΥ ΑΓΓΛΙΚΗΣ:
Θέατρο και γλώσσα: η ξένη γλώσσα μέσα από το Εκπαιδευτικό Θέατρο
Καθημερινά ψάχνουμε εναλλακτικές για να κάνουμε κάτι παραπάνω από ένα απλό μάθημα Αγγλικών. Στο παρακάτω βιωματικό εργαστήριο, λοιπόν, διάφορες τεχνικές για τη διδασκαλία της ξένης γλώσσας μέσω δραστηριοτήτων του εκπαιδευτικού δράματος. Θα κινηθεί με βάση μια ιστορία και θα πάρετε μαζί σας φεύγοντας εργαλεία που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο καθένας στη τάξη του. Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014, 10:30-13:30, Σαρρή 14, Ψυρρή (4ος όροφος)
Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση-Γραφείο Αθήνας
Δωρεάν για τα μέλη-Θέσεις περιορισμένες-Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Δηλώσεις συμμετοχής μέχρι 4/2/2014.
http://bit.ly/1fnOowD
Θέατρο και γλώσσα: η ξένη γλώσσα μέσα από το Εκπαιδευτικό Θέατρο
Καθημερινά ψάχνουμε εναλλακτικές για να κάνουμε κάτι παραπάνω από ένα απλό μάθημα Αγγλικών. Στο παρακάτω βιωματικό εργαστήριο, λοιπόν, διάφορες τεχνικές για τη διδασκαλία της ξένης γλώσσας μέσω δραστηριοτήτων του εκπαιδευτικού δράματος. Θα κινηθεί με βάση μια ιστορία και θα πάρετε μαζί σας φεύγοντας εργαλεία που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο καθένας στη τάξη του. Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014, 10:30-13:30, Σαρρή 14, Ψυρρή (4ος όροφος)
Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση-Γραφείο Αθήνας
Δωρεάν για τα μέλη-Θέσεις περιορισμένες-Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Δηλώσεις συμμετοχής μέχρι 4/2/2014.
http://bit.ly/1fnOowD
5) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
- α) Οι αμοιβές των στελεχών της "αυτοαξιολόγησης":
http://bit.ly/LG4clP
http://bit.ly/LG4clP
- β) Τα σεμινάρια έχουν ακυρωθεί σχεδόν παντού στα πολιτικά αποφασιστικά μεγάλα αστικά κέντρα, όπως πχ εδώ στην Πάτρα: http://bit.ly/LqmQ03
- γ) Παράδειγμα σχολείου που συμμετείχε ενθουσιωδώς στην πιλοτική
αξιολόγηση πριν από 3-4 χρόνια: Το 1ο ΕΠΑΛ ΥΜΗΤΤΟΥ, ένα από τα πιο
ιστορικά αλλά ταυτόχρονα και ένα
από τα πιο εξοπλισμένα και σύγχρονα Επαγγελματικά σχολεια της Αθήνας.Γίνανε πολλές εκθέσεις: Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου, Συστηματική Αξιολόγηση των τομέων «Κλίμα και σχέσεις στο σχολείο» και «οργάνωση σχολείου», στηριγμένες σε αντικειμενικά στοιχείων και σε επεξεργασία ερωτηματολογίων που απαντήθηκαν από εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς. Προτάθηκαν και δράσεις (τέσσερις τον αριθμό) για την διόρθωση των αρνητικών σημείων της λειτουργίας του σχολείου.Το αποτέλεσμα;;; Ανάμεσα στα μέλη που αποτελούσαν τις ολομέλειες εργασιών ήταν ο τότε Υποδιευθυντής ΠΕ18.07 και άλλοι δύο ΠΕ18.07.
ΟΛΟΙ μπήκαν σε διαθεσιμότητα!
http://bit.ly/1kCpOLR
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου